Styling

Foto credits: Nander de Wijk & Ilka van Wieren

Willen jullie de trouwlocatie wat meer styling geven, maar willen jullie je familie of ceremoniemeester hier niet mee opzadelen? Dan kunnen wij helpen! Bij Brisked staat een gezellig team klaar om jullie bruiloft die sfeer te geven waar jullie naar op zoek zijn! We lopen over met ideeën en helpen jullie met veel liefde. 

Spring direct naar het gedeelte waar jij informatie over wilt: 


Beschikbaarheid stylingklussen 2024

De aanvragen voor stylingen 2024 komen al binnen! Benieuwd of jullie datum nog beschikbaar is? Hieronder een lijstje van data waarop we nog beschikbaar zijn. We proberen deze lijst iedere maand bij te houden, maar het kan voorkomen dat de lijst niet helemaal up to date is. Neem daarom altijd contact met ons op om te checken of jullie datum nog beschikbaar is. 


Mei
VOL

Juni
VOL

Juli
VOL

Augustus
VOL

September
19 of 20 september

Oktober, november en december
Alle dagen nog beschikbaarheid, behalve 18 en 19 oktober

Trouwen jullie op een andere dag dan donderdag, vrijdag of zaterdag? Dan hebben we waarschijnlijk nog plek! Stuur dus vooral een mailtje naar styling@brisked.nl


 

Verloop van het proces

   KENNISMAKINGSGESPREK

We starten het proces met een gezellig kennismakingsgesprek. Dit kunnen we doen bij ons in de loods of via videobellen. Tijdens dit gesprek bespreken we hoe jullie dag eruit gaat zien en wat jullie wensen zijn op het gebied van styling. Hierbij kun je denken aan de stijl en sfeer voor de bruiloft of welke kleuren en materialen jullie mooi vinden. Ook maken we een eerste selectie in het meubilair. Je kunt van tevoren alvast onze verhuurcollectie op onze website bekijken. Als jullie langskomen in de loods kun je de spullen ook gelijk in het echt zien. Dit gesprek duurt meestal een uurtje.  

   OFFERTE & MOODBOARD

Na ons kennismakingsgesprek gaan we voor jullie aan de slag! We maken een moodboard waarin we alle besproken ideeën uitwerken. Zo krijgen jullie een goed beeld van de sfeer die jullie bruiloft zal hebben. Ook leveren we een uitgebreide offerte, waarin alle prijzen op een rijtje worden gezet. We rekenen daarbij alle verhuuritems, een stylingtarief per uur en transportkosten. Omdat we alle kosten duidelijk uitleggen, kunnen jullie makkelijk schrappen of plakken in dit plan. Zo kunnen we voor elk budget een stylingplan op maat maken. Het moodboard en de offerte sturen we, binnen 1 tot 2 weken, toe via mail. 

   TWEEDE GESPREK

Een week na het ontvangen van de offerte en het moodboard plannen we een belafspraak in. We bespreken wat jullie van het moodboard vinden en of het de stijl presenteert die jullie in het hoofd hebben. Ook bespreken we de offerte en de vragen die jullie hierover hebben. We lopen hem per onderdeel door en zo kunnen jullie aangeven welke spullen jullie wel of niet op de offerte willen houden. Ook kunnen we nog items toevoegen als jullie nog iets missen of iets extra's hebben bedacht. 

   AANPASSINGEN

Na het belgesprek verwerken we direct de aanpassingen en mailen we de nieuwe offerte naar jullie toe.  

   GOEDKEURING

Tevreden met de offerte? Dan kunnen jullie klikken op de link in de offerte om deze goed te keuren. Pas als de offerte definitief bevestigd is, zijn de spullen voor jullie gereserveerd. Na het bevestigen, sturen wij jullie een factuur voor de aanbetaling. 

Uiteraard kunnen er ook na het bevestigen van de offerte nog dingen worden aangepast aan de order.

   VERVOLGSTAPPEN

Jullie kunnen ons altijd mailen, appen of bellen met vragen in aanloop naar jullie bruiloft. Een aantal weken voor de bruiloft plannen we een locatiebezoek in om alles nog een keer goed te bespreken. 

Nemen jullie bloemen bij ons af? Dan brengen we jullie, na het bevestigen van de offerte, in contact met onze bloemist Annette.

   DAG VAN DE BRUILOFT

Ons team bouwt alles op en zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes word verzorgd. We zorgen ervoor dat we een uur voordat jullie gasten arriveren klaar zijn. Hebben jullie ombouw nodig? Dan blijft ons team op locatie. Anders gaan wij na het opbouwen weg. Voor het ombouwen rekenen we een specifiek ombouw tarief incl. de wachttijd die daarvoor staat. 

Als het diner is afgelopen komt ons afbouwteam alles weer opruimen. Hiervoor rekenen we een standaard afbouw tarief. Als jullie kiezen voor styling tijdens het feest, en we moeten komen afbouwen na 21:30 uur/ in de nacht, berekenen we een apart nachttarief voor het afbouwen. 

   AFLOOP

Na jullie bruiloft horen we graag hoe jullie bruiloft is verlopen! We mailen jullie ook de tweede factuur voor het openstaande restbedrag. We vinden het erg leuk om foto's te ontvangen van jullie bruiloft. Zo kunnen wij ook nog een beetje mee genieten. Uiteraard waarderen we het ook erg als jullie een review willen schrijven op The Perfect Wedding of via Google Reviews.  


Foto credits: Meral Soydas

Prijzen

We snappen dat jullie graag een indicatie willen krijgen wat het stylen van een bruiloft gaat kosten. Daarom hebben we berekend wat een bruidspaar gemiddeld bij ons uitgeeft. We hebben het opgedeeld in de meest voorkomende onderdelen op de bruiloft, zodat jullie per onderdeel kunnen zien of dit van toepassing voor jullie zal zijn. Hierbij zijn we uitgegaan van een bruiloft met 40 daggasten. 

   CEREMONIE

Het moment van jullie JA-woord! Voor veel bruidsparen draait de styling het meest om dit onderdeel. De meeste bruidsparen kiezen de volgende onderdelen bij ons uit:

  • Backdrop met bloemstuk op de hoek
  • Bankje of stoelen voor het bruidspaar
  • Stoelen voor de gasten
  • Bloemdecoratie aan stoelen in het gangpad
  • Loper in het gangpad of andere gangpad decoratie (bijvoorbeeld:boomstammetjes of lantaarns)
  • Lessenaar voor de BABS
  • Tekentafeltje
  • Decoratie in de bomen of aan het plafond

Inclusief de op- en afbouwuren van stylingteam komt de prijs voor een ceremonie gemiddeld op €1200 uit. 

   BORREL OF TAARTMOMENT

  • Aankleding taarttafel
  • Aankleding cadeau- en gastenboektafel
  • Plafondecoratie bij borrel of taartmoment 
  • Bloem- of groendeco in vorm van vaasjes met bloemen of eucalyptus takken.

Inclusief de op- en afbouwuren van stylingteam komt de gemiddelde prijs voor het taart of borrelmoment uit op €250. 

   DINER

Het diner staat op nummer twee als het gaat om waar onze bruidsparen het meeste in investeren. Hier ligt het natuurlijk wel aan wat voor een soort diner men heeft. De een gaat voor een walking-diner en dan zal er wellicht wat minder styling nodig zijn. De ander wil dineren aan lange tafels en wil deze mooi aankleden. De meeste bruidsparen kiezen bij ons voor de volgende onderdelen:

  • Klaptafels
  • Bestek
  • Servetten
  • Tafelkleden of tafellopers
  • Kandelaren + kaarsen
  • Bloem- of groendecoratie in de vorm van vaasjes of een loper van eucalyptus-takken

Stoelen zijn niet meegenomen in deze berekening, omdat de stoelen van de ceremonie meestal worden hergebruikt. Inclusief de op- en afbouwuren van stylingteam komt de gemiddelde prijs voor het diner uit op €1000. 

   FEEST

Let's get the party started! De meeste bruidsparen kiezen hier voor minimale decoratie, omdat iedereen toch bezig is met feesten. Soms heeft een bruidspaar een speciaal idee voor een fotohoekje of willen ze nog een aantal zitjes. Hier denken we uiteraard graag in mee! Deze meeste bruidsparen nemen het volgende af voor hun feest: 

  • Plafonddecoratie
  • Decoratie voor fotomoment

De decoratie voor de gastenboek- en cadeautafel van tijdens het borrel/taartmoment, wordt vaak weer hergebruikt tijdens het feest. Inclusief de op- en afbouwuren van stylingteam komt de gemiddelde prijs voor het feest uit op €200. 

   TOTAALPLAATJE

De meeste bruidsparen geven bij ons gemiddeld €2500* uit aan de styling. Dit is inclusief de verhuuritems, bloemen die bij styling worden gebruikt en de op- en afbouwuren voor het stylingteam. LET OP: Uiteraard verschillen deze kosten per bruidspaar en de uiteindelijke prijs is geheel afhankelijk van jullie wensen. We maken altijd een offerte en moodboard aan de hand van jullie wensen.

*Dit bedrag is exclusief de transportkosten. 



Restaurant Dengh x Brisked Styled Weddings

Gaan jullie trouwen bij Dengh? Super leuk! Wij werken graag met hen samen. Het is een prachtige locatie met zeer vriendelijk en gastvrij personeel. We hebben al veel bruiloften bij hen gestyled, dus we kennen de locatie op ons duimpje. Bij Dengh werken we met een ceremonie-pakket en een diner-pakket. Ook met jullie hebben we graag een kennismakingsgesprek en verloopt het proces hetzelfde als bovenstaand is beschreven. Op jullie offerte zul je de onderdelen die in het pakket zitten op 100% korting zien staan. Hieronder kun je lezen wat er precies in de pakketten is opgenomen:

Ceremoniepakket:

  • Backdrop
  • Bankje voor bruidspaar
  • Stoelen voor de gasten
  • Decoratie in de bomen of aan het plafond
  • Opbouwuren van de ceremonie
  • Afbouwuren van de ceremonie

Dinerpakket: (enkel van toepassing als jullie op het eiland willen dineren)

  • Klaptafels
  • Tafelkleed of een loper van stof of van eucalyptus
  • Servetten
  • Kandelaren + kaarsen
  • Ombouwuren van ceremonie naar diner
  • Opbouwuren van het diner
  • Afbouwuren van het diner

De pakketten zijn aanvulbaar. Zo zit er bijvoorbeeld geen loper in het ceremonie-pakket. Willen jullie dit wel? Dan zoeken we een mooie uit en zetten we deze op de offerte! Hiervoor betaal je dan dus extra buiten het pakket om. Hetzelfde geldt voor het bloemwerk. 


Interesse of vragen?

Stuur dan een mailtje naar styling@brisked.nl. Vermeld je de mail jullie trouwdatum en trouwlocatie. Dan kijken wij direct of we nog een plekje hebben in onze agenda! Als dat zo is, sturen we jullie een link toe naar onze agenda waarin jullie zelf gemakkelijk een afspraak kunnen boeken.