Styling

Foto credits: Nander de Wijk & Ilka van Wieren

Willen jullie de trouwlocatie wat meer styling geven, maar willen jullie je familie of ceremoniemeester hier niet mee opzadelen? Dan kunnen wij helpen! Bij Brisked staat een gezellig team klaar om jullie bruiloft die sfeer te geven waar jullie naar op zoek zijn! We lopen over met ideeën en helpen jullie met veel liefde. 


Spring direct naar het gedeelte waar jij informatie over wilt: 

Beschikbaarheid stylingklussen 2024

Benieuwd of jullie datum in 2024 nog beschikbaar is? Hieronder een lijstje van data waarop we nog beschikbaar zijn. We proberen deze lijst iedere maand bij te houden, maar het kan voorkomen dat de lijst niet helemaal up to date is. Neem daarom altijd contact met ons op om te checken of jullie datum nog beschikbaar is. Bekijk ook ons kopje 'prijzen' om inzicht te krijgen in de kosten.

2024

September
  • 19 of 20 september
Oktober, november en december
  • Alle dagen nog beschikbaarheid, behalve 18 en 19 oktober

Trouwen jullie op een andere dag dan donderdag, vrijdag of zaterdag? Dan hebben we waarschijnlijk nog plek! Stuur dus vooral een mailtje naar styling@brisked.nl

2025

Plannen om in 2025 te trouwen? Super leuk! Wij zouden het een eer vinden om jullie bruiloft te mogen stylen. Neem vooral contact met ons op, dan checken we de beschikbaarheid.

Geen mogelijkheid meer voor styling op jullie datum? Je kan altijd spullen bij ons huren! In onze verhuurshop vind je ons hele assortiment met prijzen en beschikbaarheid. 

Verloop van het proces

   Kennismakingsgesprek

We starten het proces met een gezellig kennismakingsgesprek. Dit kunnen we doen bij ons in de loods of via videobellen. Tijdens dit gesprek bespreken we hoe jullie dag eruit gaat zien en wat jullie wensen zijn op het gebied van styling. Hierbij kun je denken aan de stijl en sfeer voor de bruiloft of welke kleuren en materialen jullie mooi vinden. Ook maken we een eerste selectie in het meubilair. Je kunt van tevoren alvast onze verhuurcollectie op onze website bekijken. Als jullie langskomen in de loods kun je de spullen ook gelijk in het echt zien. Dit gesprek duurt meestal een uurtje.  

   Offerte & Moodboard

Na ons kennismakingsgesprek gaan we voor jullie aan de slag! We maken een moodboard waarin we alle besproken ideeën uitwerken. Zo krijgen jullie een goed beeld van de sfeer die jullie bruiloft zal hebben. Ook leveren we een uitgebreide offerte, waarin alle prijzen op een rijtje worden gezet. We rekenen daarbij alle verhuuritems, een stylingtarief per uur en transportkosten. Omdat we alle kosten duidelijk uitleggen, kunnen jullie makkelijk schrappen of plakken in dit plan. Zo kunnen we voor elk budget een stylingplan op maat maken. Het moodboard en de offerte sturen we, binnen 1 tot 2 weken, toe via mail. 

   Tweede Gesprek

Een week na het ontvangen van de offerte en het moodboard plannen we een belafspraak in. We bespreken wat jullie van het moodboard vinden en of het de stijl presenteert die jullie in het hoofd hebben. Ook bespreken we de offerte en de vragen die jullie hierover hebben. We lopen hem per onderdeel door en zo kunnen jullie aangeven welke spullen jullie wel of niet op de offerte willen houden. Ook kunnen we nog items toevoegen als jullie nog iets missen of iets extra's hebben bedacht. 

   Aanpassingen

Na het belgesprek verwerken we direct de aanpassingen en mailen we de nieuwe offerte naar jullie toe.  

   Goedkeuring

Tevreden met de offerte? Dan kunnen jullie klikken op de link in de offerte om deze goed te keuren. Pas als de offerte definitief bevestigd is, zijn de spullen voor jullie gereserveerd. Na het bevestigen, sturen wij jullie een factuur voor de aanbetaling. 

Uiteraard kunnen er ook na het bevestigen van de offerte nog dingen worden aangepast aan de order.

   Vervolgstappen

Jullie kunnen ons altijd mailen, appen of bellen met vragen in aanloop naar jullie bruiloft. Een aantal weken voor de bruiloft plannen we een locatiebezoek in om alles nog een keer goed te bespreken. 

Nemen jullie bloemen bij ons af? Dan brengen we jullie, na het bevestigen van de offerte, in contact met onze bloemist Annette.

   Dag van de bruiloft

Ons team bouwt alles op en zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes word verzorgd. We zorgen ervoor dat we een uur voordat jullie gasten arriveren klaar zijn. Hebben jullie ombouw nodig? Dan blijft ons team op locatie. Anders gaan wij na het opbouwen weg. Voor het ombouwen rekenen we een specifiek ombouw tarief incl. de wachttijd die daarvoor staat. 

Als het diner is afgelopen komt ons afbouwteam alles weer opruimen. Hiervoor rekenen we een standaard afbouw tarief. Als jullie kiezen voor styling tijdens het feest, en we moeten komen afbouwen na 21:30 uur/ in de nacht, berekenen we een apart nachttarief voor het afbouwen. 

   Afloop

Na jullie bruiloft horen we graag hoe jullie bruiloft is verlopen! We mailen jullie ook de tweede factuur voor het openstaande restbedrag. We vinden het erg leuk om foto's te ontvangen van jullie bruiloft. Zo kunnen wij ook nog een beetje mee genieten. Uiteraard waarderen we het ook erg als jullie een review willen schrijven op The Perfect Wedding of via Google Reviews.  

Foto credits: Meral Soydas

Prijzen

Zijn jullie enthousiast geworden én zouden jullie graag jullie bruiloft door ons willen laten stylen? Super leuk, het bedenken en uitwerken van een styling vinden wij fantastisch en we gaan dus graag voor jullie aan het werk. Wij houden ervan als het totaalplaatje klopt en gaan dus graag all in. Daarom werken wij voor een styling met een startbedrag vanaf €2500. We hebben dit startbedrag opgesteld, omdat wij merkten dat eigenlijk al onze offertes hier in ieder geval op uitkomen. Zo kunnen jullie alvast een beeld krijgen van de kosten. Natuurlijk is elke bruiloft verschillend, waardoor de kosten kunnen verschillen. Bij een bruiloft met veel bloemwerk, meubilair of decoratie bij het feest zullen de kosten sneller omhoog gaan. De meeste bruidsparen komen bij ons uit tussen de €3000 en €4500. Dit is inclusief het bloemwerk en de transportkosten. Laat je hierdoor niet afschrikken, we bedenken graag een plan wat past bij jullie wensen én budget!


Wat kunnen jullie verwachten voor dit bedrag? 

Wat jullie maar wensen! U vraagt, wij draaien. Wij komen met plezier jullie hele dag stylen! Maar je kunt bijvoorbeeld aan de volgende elementen denken:

Het ontvangst

De aankomst is natuurlijk wat jullie gasten als eerste zien en het is leuk als hier iets feestelijks van gemaakt wordt. Denk bijvoorbeeld aan een mooi welkomstbord, met wat decoratie items zoals lantaarns, cilindervazen of wellicht een tof bloemstuk! 

De ceremonie

Wellicht het belangrijkste moment van de dag, want hier geven jullie elkaar eindelijk het JA-woord! Wij zorgen dat alles tot in de puntjes is verzorgt. Zo kunnen we de boel versieren met vlaggetjes of lampionnen. Staat er een lessenaar klaar voor de BABS en een tekentafeltje voor het tekenmoment. Uiteraard staan er stoelen voor de gasten en ziet het gangpad er prachtig uit. Dit kan bijvoorbeeld met een mooie loper of wellicht met andere items zoals boomstammetjes, lantaarns of pampas; wij staan open voor alles! Speciaal voor jullie wordt er een mooi zitje gemaakt met een bankje of twee stoelen en een toffe backdrop. Als finishing touch hangen we bloemen aan de stoelen en een mooi bloemstuk op jullie backdrop. Dit maakt de styling helemaal compleet!

Het taart-, toost- of borrelmoment

Hebben jullie een moment voor de taart of een toost? Dan zorgen wij ervoor dat ook dit mooi aangekleed is en helemaal past bij de rest van de dag. Denk aan een mooi, gedecoreerde taarttafel of een toffe champagnemuur! 

Het diner

Dit is zo'n moment waar heerlijk uitgepakt kan worden. Zie je de lang gedekte tafels van het Pinterest plaatje helemaal voor je? Wij helpen je die droom te verwezenlijken. We zetten tafels neer, dekken ze met tafelkleden of lopers. Decoreren ze met groenblad of andere bloemdecoratie en zorgen voor passende servetten en mooi bestek! 

Het feest

Wij komen het vaak tegen dat bruidsparen voor het feest minder decoratie willen en dat is helemaal oké! Op dit moment merk je daar namelijk ook niet zoveel meer van. De muziek gaat aan, de drankjes worden uitgedeeld en de voetjes gaan van de vloer. Hier is styling ook wat ons betreft wat minder belangrijk. Wil je toch ook hier wat elementen? Dan denken we uiteraard graag mee. Zo hebben we bijvoorbeeld wel eens toffe eyecatchers gemaakt van discoballen en groenblad. 

Goed om te weten: als ons team na jullie diner kan afbouwen, dan kost dit jullie minder geld! Voor afbouwen na het feest rekenen wij namelijk een nachttarief. Dit tarief gaat in vanaf 21:30. 


Restaurant Dengh x Brisked Styled Weddings

Gaan jullie trouwen bij Dengh? Super leuk! Wij werken graag met hen samen. Het is een prachtige locatie met zeer vriendelijk en gastvrij personeel. We hebben al veel bruiloften bij hen gestyled, dus we kennen de locatie op ons duimpje. Bij Dengh werken we met een ceremonie-pakket en een diner-pakket. 

Check deze pagina voor alle informatie over trouwen bij Dengh.

Interesse of vragen?

Stuur dan een mailtje naar styling@brisked.nl. Vermeld je de mail jullie trouwdatum en trouwlocatie. Dan kijken wij direct of we nog een plekje hebben in onze agenda! Als dat zo is, sturen we jullie een link toe naar onze agenda waarin jullie zelf gemakkelijk een afspraak kunnen boeken.