Verhuur, hoe werkt het?
Huurperiode
Al onze verhuur items huur je voor 3 dagen, voor de prijs van 1! Zo krijg je lekker de tijd om op en af te bouwen. Kies bij het reserveren dus alleen de gebruiksdag. Dus huur je op 25 april, kies dan van 25 april t/m 25 april. De andere dagen krijg je van ons cadeau! De spullen kunnen altijd een werkdag van tevoren worden opgehaald of bezorgd. De eerste werkdag na jullie bruiloft, feest of event breng je de spullen weer terug of worden ze weer opgehaald. In het hoogseizoen is het soms topdrukte en kunnen we ook nog wel eens op zaterdag spullen bezorgen of ophalen, maar dit overleggen we natuurlijk altijd eerst met jou.
Gebruiksdag |
Ophalen/Bezorgen |
Ophalen/Terugbrengen |
Maandag | Vrijdag | Dinsdag |
Woensdag | Dinsdag | Donderdag |
Donderdag | Woensdag | Vrijdag |
Vrijdag | Donderdag | Maandag |
Zaterdag | Vrijdag | Maandag |
Zondag | Vrijdag | Maandag |
Zelf bij ons afhalen
Je kunt jouw gehuurde items zelf bij ons ophalen. Dat kan bij onze loods op het adres Ringkade 4 in Utrecht. We zijn niet altijd op vaste tijden aanwezig, dus we nemen in de week voor de bruiloft nog even contact op over hoe laat je van plan bent te komen. Ophalen en terugbrengen kan op maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur. We zijn in het weekend en avonduren niet aanwezig om spullen aan te nemen of mee te geven.
Laten bezorgen en ophalen
We bezorgen met alle liefde jouw gehuurde spullen op locatie. Voor het bezorgen rekenen we eenmalig een starttarief van €35 en daarbovenop een km vergoeding van €1,80 per km vanaf Ringkade 4 in Utrecht. Let op, je hoeft dus maar 1 keer het aantal km te rekenen, dus is de locatie 10 km rijden vanaf Utrecht? Dan brengen wij €35 + €18 in rekening voor het bezorgen en ophalen. Let op: voor orders onder de € 300,- komt er bovenop het starttarief nog een extra toelage van € 50,-.
We rijden op bezorgdagen door heel Nederland, dus we laten je van te voren weten hoe laat we op locatie zijn. Dit zal zijn op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. We rijden voor het bezorgen van de verhuur niet op zaterdag en zondag. Valt jouw huurdag in het weekend, dan halen we de spullen dus op maandag weer op. Overleg altijd goed met de locatie of de spullen een dag van te voren en na de bruiloft daar gestald kunnen worden. Sommige locaties hebben hier geen of beperkte ruimte voor.
Zorg er voor dat bij het ophalen alle spullen weer netjes en bij elkaar staan op de afgesproken plek. Het is erg vervelend en tijdrovend voor onze chauffeur als hij op verschillende plekken de gehuurde items moet zoeken. Staat niet alles netjes klaar of moet de chauffeur lang wachten totdat hij bij de gehuurde spullen kan, moeten we helaas achteraf extra kosten in rekening brengen. De kosten hiervoor zijn € 30,- per half uur.
Bezorgen in het buitenland
Trouwen jullie in België, Duitsland of Frankrijk? Ook hier kunnen we jullie bij helpen. We kunnen de order gewoon bezorgen, maar we werken wel met een minimaal bestelbedrag van €1000,-. Neem vooral even contact met ons op over de mogelijkheden en dan denken we graag met jullie mee.
Transportplanning
We nemen een week van te voren contact met je op hoe laat we de spullen komen bezorgen en ophalen. Helaas lukt het ons niet om op een eerder moment definitieve tijden af te spreken, vanwege veel last minute klussen. Wel kun je altijd van te voren via de mail jouw voorkeurstijden doorgeven, dan doen we ons uiterste best om daar rekening mee te houden!
Opbouwen
Wanneer wij de spullen bezorgen laden wij het netjes op locatie uit. Het is voor ons fijn als de bus dichtbij de ingang/trouwlocatie kan komen. Is dit niet het geval, dan horen we dat graag, dan kunnen we daar rekening mee houden. We bouwen de spullen niet op, dat kunnen jullie zelf helemaal naar wens doen. Wil je liever dat wij de spullen voor je opbouwen? Noteer dat dan in de notities, dan nemen we contact op met de mogelijkheden en kosten.
Schade of verlies
Wat als er iets kapot gaat of je iets kwijt bent geraakt in de hectiek van het event? Geen probleem. Helaas moeten we de prijs om het te vervangen wel in rekening brengen. We sturen je achteraf een factuur met het bedrag voor reparatie of nieuwkoop.
Betaling
Je kunt na het reserveren van de spullen gelijk met iDeal betalen. Op factuur kan ook, dan ontvang je de factuur na het plaatsen van de reservering op de mail. Jouw boeking is pas definitief na betaling.
Annuleren
Heb je je toch bedacht en sommige gehuurde spullen niet meer nodig? Neem dan contact met ons op, dan denken we met jullie mee over het eventueel annuleren. We hanteren geen slecht weer optie. Mocht het in jullie geval zo zijn dat je items echt niet kunt gebruiken bij slecht weer, mag je ze omwisselen voor andere decoratie items die je tof binnen kunt neer zetten. Natuurlijk op beschikbaarheid op dat moment. Wil je de order of een deel van je order echt annuleren? Dan hanteren we annuleringskosten:
- 35% van het orderbedrag (ex. BTW) als de annulering na akkoord van offerte plaatsvindt
- 50% van het orderbedrag (ex. BTW) als de annulering binnen 2 maanden tot 2 weken voor aanvang van de huurperiode plaatsvindt
- 100% van het orderbedrag (ex. BTW) als de annulering 2 weken voor aanvang van of tijdens de huurperiode plaatsvindt
Voorwaarden
Lees altijd goed de algemene voorwaarden voordat je een bestelling plaatst!